Keresőoptimalizálás 2. rész
A mostani leírásból kiderül, hogy mit kell tenni akkor, ha megvannak azok a kulcsszavak (kifejezések) amikre szeretnéd, hogy jó helyen jelenjen meg a weboldalad a keresők találati listáján.
Ismétlés - hogyan kell kiválasztani a kulcsszavakat
Meg kell keresni azokat a kifejezéseket, amik legjobban fedik azt a tevékenységet amivel foglalkozol, vagy azokat, amelyekre rákeresve szeretnéd, hogy eljussanak a weboldaladra a látogatók.
Érdemes tehát olyan kifejezésekre optimalizálni a weboldalt, ami valóban jellemző a tevékenységedre.
Rossz példa: kulcstartó
Jó példa: egyedi kulcstartók gyártása
Hogy néz ki ez a gyakorlatban?
Három olyan meződ van minden menüpontnál, ami elősegíti a keresőkben való minél előrébb való megjelenést. Az egyik az un. "Title". Ha most a böngésződ tetejére viszed az egeret láthatod, hogy az van kiírva, hogy "Keresőoptimalizálás 2. rész". A másik mező a "Keywords", ahova be kell írnod azt a kulcsszavat (kulcskifejezést) amit kiválasztottál. A harmadik mezőbe a "Description" nevűbe pedig leírhatod röviden, hogy miről is szól ez a menüpont. Ez a leírás látható a keresőkben akkor, amikor a weboldaladat feldobja a találati listán.
Töltsd le a képet az eredeti méretében, és nézd meg, hogy hova mit írtam be.
Mi jön ezután?
Ha mindezzel megvagy, akkor jön a legizgalmasabb rész. Szöveget kell írni, ami a kulcsszóról szól. Tehát minden egyes menüpontnál, úgy kell megírni a szöveget, hogy az a lehető legjobban szóljon arról a kifejezésről, amit a kulcsszónak választottál. A fenti példánál maradva abban a menüpontban, ahol az "egyedi kulcstartók gyártása" kulcsszót választottam le lehet írni, hogy miért jó egy saját céges logóval ellátott kulcstartó, hogyan készül egy ilyen, milyen egyéb felhasználási területei lehetnek, erre példákat lehet írni, plusz ügyfélvéleményeket is lehet írni a már elkészült kulcstartókról.