Mi legyen a weboldalon?
Mi kerüljön a weboldalra? Hiába jól működik, ha nem jó a tartalom.
Rengeteg weboldal még mindig úgy kezdődik, hogy kik vagyunk, mit csinálunk. Pl. 1870 óta gyártunk fürdőszobai kiegészítőket... Na és akkor mi van? Szomorú vagy nem, igazságtalan vagy nem, ez senkit sem érdekel! A látogatókat az érdekli, hogy mi kapható nálunk, mivel segíthetjük az ő életét és hogyan. Ha ezt megtalálják, akkor majd elolvassák ezt is.
Ezért fontos, hogy a kezdőoldalon egyből lényegi információ legyen
Az a jó, ha a kezdőoldal csak és kizárólag releváns információk vannak, mert a látogató általában ezen keresztül találkozik először a weboldallal. Az első benyomás ezért is nagyon fontos. A jó kezdőoldal megerősíti a látogatót abban, hogy jó helyen jár.
Termékek, szolgáltatások
Minden vállalkozás el szeretne adni valamit. A termékeket igen is be kell mutatni! Különben a látogató (vevőjelölt) nem fogja tudni, hogy miért is jó az vagy miért is az a jó, amit mi árulunk. Le kell írni, hogy miben vagyunk mások, mint más cégek.
Referenciák és vélemények
Érdemes őket egy külön oldalra összegyűjteni. A referenciák és ügyfélvélemények fontos bizalomépítői a cégünknek. Minden leendő ügyfél szeretné tudni kitől vásárol. Fontos a bizalom, a szakmailag hiteles cég.
Cikkek
Lehet írni cikket, ennek megint egy külön menüpont kell. A szakmai cikkek lehet unalmasak vagy hosszúak, de nem annak, aki érdeklődik valami iránt. Az a látogató, aki döntésképtelen és információt keres egy témakörről, az örömmel veszi, hogy ha minél részletesebben le van írva valami. Ráadásul az ilyen cikkek miatt a weboldal a keresőkben is jobb helyen jelenik meg.
Kapcsolatfelvétel
Fontos, hogy a weboldalon legyen egy külön menüpont, ahol a látogató azonnal kapcsolatba tud lépni velünk. Érdemes a cég összes elérhetőségét ide feltenni. Még jobb, ha kapcsolatfelvételre alkalmas űrlap és térkép is van itt.
Ezek alap dolgok, természetesen ezen kívül is lehet még sok minden más is a weboldalon, de ezek szükségesek ahhoz, hogy jól teljesítsen a weboldal.